fredag, lördag, söndag

äckligt snabb helg. Fredagskvällen spenderade jag med vänner hos födelsedagsbarnet Amanda, då vi senare tog han med bussen med ytterst liten marginal till ted mölg. Amanda & jag slog våra kloka huvuden ihop och klurade ut att ted mölg blir "glöm det" baklänges. Var dock bara där i en timme, var av 40 minuter av dom 60 minuterna stod jag och klängde över gaderoben och åmade mig över att jag tappat min lapp till jacka. Robin fick köpa ut jackan, plus köpa en ny bricka. Åkte hem vid 1 tiden och somnade på smällen.
Lördagen var jag på yttligare en födelsedagsfest hos yttligare en Amanda.
Söndagen var den västa dagen. Firade mormors födelsedag och åt smörgåstårta och kakor så jag såg gravid ut. Sen pluggade jag som en liten iller. uuuuch, måste sluta skjuta upp saker längre fram i kalenern så allt sätter sig som en slämmpropp på en och samma dag.
Imorgon börjar jag klockan 12! ME LIKE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0