Påsk i Frankrike

Har varit på mitt sommarställe i Fraaance nu i tre dagar, åker hem i övermorgon. Bilar hem, uch! vill inte tänka på den pesten. speciellt lillebrors ilande skrik och bajsbrallor. Men som jag längtar hem till vänner och pojken min så något otroligt mycket. Vi var i Bezier igår åt ute på en jättefin lunch resturang. Hur varmt som helst i solen. Sen skrek-strejkade lillebror och krävde mat så jag fick gå ner till gallerian ensam, men det var ok det. Köpte ett par vita converse, hittade även ett par solglasögon också, men jag köpte dom aldrig. tror vi kan åka förbi Bezier innan vi åker till Barcelona imorgon så kan jag springa in & köpa dom!! :)

image25 image26

All kärlek / carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0