Week-end

fikade med Linda i tre timmar igår. Det är inte ofta jag fikar, men när jag väl gör det så slår jag på stort. Linda drack två kaffe och blev spritt språng stirrig. Jag åt en macka och drack cola för att bli mätt, det blev jag inte.
På kvällen var det krök hos Lindas kompis Ellen. Det var riktigt trevligt även om det kanske spårade för vissa. Jag bröjade bråka med Robin och Linda började kvällen med att ramla in i ett skåp.
Kvällen led till sitt slut. Blev skjutsad hem till Robin men fick på väg dit reda på att ingen visste vart han var någonstans. Bombringde Robins stackars kompisar som sa att han hade åkt hem för två timmar sedan. Men han var ju inte hemma?
Visade sig att hans buss hade krockat och han hade ingen mobil. Robins mamma fick åka och hämta honom på järntorget. Fast då hade jag redan somnat i hans säng. Sovit hela dagen, men det får man göra på söndagar. Sitter  just nu och filar på en hemtenta om Judendomen. Minst sagt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0