20 frågor

1: Senaste personen du skickade sms till?
Robin
2: Senaste personen du fick sms av?
Pappa
3: Senaste personen som du ringde till?
Robin
4: Senaste personen som ringde dig?
Robin
5: Senaste personen som fick dig att skratta?
Robin
6: Senaste personen som såg dig gråta?
Robin
7: Senaste personen som du pussade?
Robin
8: Senaste personen som du hånglade med?
Robin
9: Senaste personen som du hörde sjunga?
Johanna
10: Senaste personen som fick dig arg?
Robin
11: Senaste personen som trampade på din fot?
Någon på valborg... aj
12: Senaste mat du åt?
Grillat kött, klyftpotatis och bearnaisesås
13: Senaste ordet du sa?
Hur stavar man till bearnaisesås?
14: Senaste filmen du såg?
Igår så en ganska bra film faktiskt som hette "300"
15: Senaste du uppskattade mest?
Mammas och mina långa telefonsamtal där vi pratar om allt. älskar det.
16: Senaste låten du lyssnade på?
Chris Brown - With you
17: Senaste mest spelade låt?
Chris Brown - no air
18: Senaste tanken var om?
Jag är uttråkad och borde egentligen plugga
19: Senaste förälskelsen var med?
tillsammans med Robin
20: Senaste festen?
Amandas storebrors födelsedagsfest


haha, dom första 10 frågorna var inte särskillt varierande när det gällde mitt svar.
kärlek från mig till dig /CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Bikinin köpte jag nu när jag var i Thailand :)

2008-05-06 @ 23:08:19
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hehe jo jag tror jag är rätt klok faktiskt :P haha!

2008-05-06 @ 23:08:41
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0