21 jävla kilometer

Lördag
världens drama igår.
Idag var jag och robin nere på stan och hejade på odette (robins mamma) som sprang göteborgsvarvet - som robin kallar göteborgskalaset - jätte kul tycker jag.
Ikäll ska jag få träffa robins egyptiska/spanska morfar. Han kan 7 språk så jag vet inte hur jag ska prata. Sen ska vi hem till joakim, där amanda kommer vara och gosa med deras 11 underbara valpar.

på något vänster så har jag lovat pappa springa göteborgsvarvet nästa år. Eller snarare, han sa "nästa år springer vi" och jag hade inte så mycket att säga till om.
Idag, när jag stod och kollade på dessa tappra, näst intill galna människor som tar sig runt göteborg. Dessa 21 km. Jag mådde bara illa av att kolla på dom. För mig är det ett år kvar innan jag är likna galna som dom. Trots att det är ett långt och helt år kvar, har jag redan fått lite ångest. Det känns ändå som en osriven regel: om du bor i göteborg, måste du någon gång innan du dör, springa Göteborgsvarvet.
Så är det faktiskt, dessvärre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0