27 dagar kvar

Onsdag, och jag skulle varit i skolan idag. Är fortfarande hemma hos Robin, sov här och kommer antagligen vara fast här hela dagen. Så typiskt mig! Men jag ska verkligen försöka få någonting gjort idag. Engelska samt religion, som jag faktiskt har varit duktig på att läsa på under den här veckan. Det är inte långt kvar nu tills jag slutar, därför känns det så onödigt och bara lägga av att plugga nu och känna att det är så nära det slutet så amn kan lite gärna ta det lungt. Snacka om att jag kommer snubbla på mållinjen och inte få det dära MVG i religion som jag ville ha. Jag blir så trött på mig själv, skärpning Carolina!

27 dagar kvar till skolavslutningen
inte långt kvar nu. Jag måste gå till skolan varje dag tills jag slutar nu. Jag måste göra alla prov jag har missat när jag har varit borta. Jag måste ha MVG i religion. Jag måste fixa min falsh arbete.
Jag måste sluta bita på naglarna.



image95



Nu ska jag gå upp och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0