6 maj

Hela min troligt ambitiösa klass (som inte alls är ambitiösa) har glömt av engelska redovisningen imorgon. Så, då skiter jag också i den. Jag kan göra mamma nöjd en annan dag. Skulle gå raka vägen hem efter skolan idag för att plugga, men så ringde robin och lockade med att jag skulle få en glass om jag kom (vilket jag inte fick) så jag åkte hem till robin. Hoppade på hans studsmatta och åt middag med hans familj på deras altan i solen. ååh, det är så här det känns å vara lycklig.
det är inga problem
det är inga problem

8.00 är det nationella prov i matte A för alla 1or. vilket jag inte alls ser fam emot. det är bara och bita i det sura äpplet och göra det. Kan omöjligt få IG i matte. men jag blir alltid så nervös inför sådana här j-ä nationella grejor. trodde man skulle få slippa dom i 9an. MEN ICKE!!

53 dagar kvar tills jag & robin åker till turkiet
34 dagar kvar till skolavslutningen
2 dagar kvar till jag fyller år
4 dagar kvar till mitt långa jobb pass på 9 timmar :S :( :( :( :( jobbigt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0