8 maj, min dag!

06.55
idag fyller jag år! Pappa, johanna och lilla axel väckte mig vid 6 tiden och jag fick min efterlängtade frukost. ikväll ska jag ha middag här för familjen och min syster plus pojkvän kommer hit. och robin såklart! Så ska jag få mina presenter och äta god mat.
Ska dock gå till skolan först, efter det ska jag jobba i 4 timmar. men det går fort. måste plugga som en dåre ikväll. verkligen jätte viktigt att jag får bra betyg på det här provet! Vill ha mvg i religon, och det kan ju inte vara såå svårt. Nu ska jag duscha och göra iårdning mig till skoooolan!

make love / carolina, idag ett år äldre! :)

Kommentarer
Postat av: linda

haha vadå
"och min pojkvän kommer hit, och robin såklart!" ^^?

2008-05-08 @ 16:56:29
URL: http://midsommarnattkatt.blogg.se
Postat av: carolina

a, du linda. hur går det med läsningen. Lust att gå och testa dig för läs-& skriv svårigheter. Du kan få numret till min byrå om du vill. dom är riktigt snälla
där. haha, puss på dig göllet!

2008-05-08 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0