a hard work, work

Är så glad!!
Min svenska lärare kom fram till mig idag och sa "Hörde att du fick jätte bra på religonsprovet. vad kul!"
Jag blev helt chokad. Men guud vad härligt det känns nu! Har gått omkring och varit lite orolig för jag trodde jag hade missat massa. Hoppas nu på ett MVG.
Bra jobbat Carolina (klappar sig själv på axeln)

Idag har jag varit i skolan, hemma hos mamma och hämtade kläder till FN-rollspelet i skolan imorgon, ska dra till donken och jobba nu om en och en halv timme, sedan hem till Robin och sova.


Såg N på stan idag. Haha, åhgud. det var roligt Amanda.
Mycket roligt. Kommer skratta högt den dagen Amanda
träffar honom på spårvagnen. Den dagen, det skrattet.
"MoHoAhahah"

Ciao bella!
/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0