Candy

image125

Det finns tre filmer jag gråter till.
Det är Closer, The Notebook och Candy. Film, tv, en rörlig bild överhuvudtaget gör mig rastlös. Jag gillar egentligen inte att kolla på film. Den måste vara riktigt, riktigt, riktigt bra för att hålla mitt intresse i full focus så att jag inte stänger av, eller somnar.
Såg filmen candy för en vecka sedan nu, och jag är beredd på att se den snart, igen. Den ÄR så bra. Verkligen.

CANDY

Två knarkare som kan göra vad som helst för varandra, och för att bli höga.
När dom gifter sig och går in på ett djupare förhållande tillsammans inser dom
att dom måste sluta missbruka knark innom kort. Hur mycket är det värt att förlora för att bli hög?
-"more is never enough"

image126image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0