everything gonna be alright

idag har jag ingen ångest längre. Alla fall inte lika mycket ångest längre. Ångest över all krav och förväntningar som sätter sig som en blodigel som liksom suger ut musten på mig. Men allt ska nog gå bra. tror det. Jag hatar att tappat all ork till allt. Men jag var nog bara trött, vi skyller på det.
Jag var bara trött och grinig.

idag har jag fått gjort jätte mycket skolarbete. Alla fall ganska mycket.
imorgon har jag redovisning i engelskan inför hela klassen. Jag läääär ju inte ha min normala hudfärg i ansiktet då. Kommer bli lika röd som Amanda blir när hon skrattar. Haha! så roligt.

I helgen ska amanda, joakim, jag & robin kanske åka till amandas land och bada i poolen. Hoppa på studsmattan och äta mig rund och go. Hoppas det blir av. hade varit skit mysigt. Vädret hade ju gärna kunnat vara lite bättre, men ja ja.

image109
Jobbar på Södag. Saken är den att jag längtar.. typ. lite i alla fall.
TAKE CARE & SPREAD LOVE! / carolina

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: hehe det är tvilingarna i Tokio Hotel och dom är killar, hehe :P

2008-05-15 @ 19:37:26
URL: http://www.xCinderella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0