Fredag

det blev inget med att åka till landet. vilket jag antog. Robin ska spela match i helsingborg. Men det får bli en annan helg, det var ju endå inte så himla bra väder denna helgen, om man ska tänka från den positiva sidan!
Idag var jag i skolan. Slutligen.
Det känndes bra. Gjorde religonsprovet och det gick bra! vet dock inte om det blir ett MVG. var ganska osäker på en fråga. Men övriga var jag stensäkra på!

Idag ska jag nog dra mig hem till Amanda. Mitt andra hem. Vill inte göra någonting idag. har varkligen ingen ork. Jätte trött efter veckan trotts att jag bara varit i skolan typ 2-3 dagar. Vill tänka idag. Bara tänka. och försöka komma på vad jag vill.

Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air
Tell me how I'm gone breathe without you?
If you aint here I just can't breathe
Theres no air

sitter här och lyssnar på love's divine. Tänker bara på en sak.
(ni som känner mig förstår nog)

SAVE THE LOVE /
carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0