Hej!

Om mig:
Namn:
Carolina
Smeknamn: Carro, Ca, Lina
Längd: 175 cm
Skostorlek: 38 - 39
Hårfärg: Blond/mörblond med ljusa slingor
Är du kär i någon: Absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans: Absolut inte!
Dricker du: Ja, det händer
Använder du droger: Absolut inte!
Röker du: Ja och nej... faktiskt
Vilket shampoo använder du: Alla gliss shampoon
Vad är du rädd för: Ärligt talat så är jag rädd för döden
Gillar du att tvätta: Ja, det är härligt att få helt rena kläder, så... Ja!

Min första:
Operation:
Har inte skett ännu
Piercing: I öronen
Första priset: Mm, kanske var det när jag vann orienteringen i 6an...
Första husdjuret: Fågel, totto. Och hamster, Lucky
Föresta semestern: Minns inte, kanske när jag var i singapore
Första konserten: "Where the action is" i trädgårdsföreningen
Första kärleken: Något år sen nu. Men det är sååå förbi. Härligt att vi kan vara kompisar i alla fall.

Just nu:
Äter du:
Digestive kex med smör på och en kopp kaffe
Dricker du: Rent kaffe
Ska du: Plugga lite engelska
Lyssnar du på: Ingenting. det finns ingen musik på den här datorn! hemskt!
Väntar du på: Att Robin ska komma hem
Tittar du på: Vad sägs som en datorskärm.
Har du på dig: Ehm, robins tröja och rickards mysbyxor. 

Har du någonsin:
Kysst en främling:
Ja, jag har ju de.......
Tappart bort glasögon/linser: Jaa! 5 stycken glasögon. har bara återfunnit en av dom!
Brutit ett ben: Nix!!
Rymt hemifrån: haha, ja
Röntgas: Ja.
Krossat någons hjärta: ja har väl alla någon gång gjort på ett eller annat sätt. Nobody is perfect!
Nobbat någon som haft känslor för dig: Mm
Gråtit när någon dött: JA

Tror du på:
Gud:
nej.
Mirakel: nja
Spöken: nja, haha, kanske
Aliens: åh, jag vet inte
Magi: Nej
Himlen: ibland
Tomten: nej! haha
Kyssas på första träffen: nej, faktiskt inte
Änglar: nej..

Senaste:
Film du hyrde:
300
Filmen du såg: Candy
Film du köpte: Hitta nemo
Låt du lyssnade på: chris brown - with you
Låt du hade på hjärnan: I'm yours
Låt du laddade ner: minns inte
Personen du ringde: Linda
TV programet du tittade på: Sanningens ögonblick
Personen du tänke på: Linda
Bok du läst: En engelsk bok, "Go Ask Alice"
Person du fick mejl av: Linda!
Person du fick brev av: Svensk Direkt Reklam
Person du fick sms av: Robin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår.
Saken du köpt: En jacka, ett linne och hårfärg.

För eller emot:
Långdistansförhållanden:
Utnyttja någon:
emot såklart!
Självmord: emot. ganska ego faktiskt
Teenage smoking: säger detsamma som någon redan har svarat på den här frågan: gör vad fan ni vill
Att använda droger: men nej. så onödigt!!
Sex före äktenskap: ja, visst. bestäm över dig själv.
Köra onykter: emot.
Förhållanden: för.

Favorit:
Mat:
pesto med pasta
Låt: Blink182 - I miss you
Sak att göra: Spela fotboll. miss that.
Dryck: coca cola!
Bil: ehm, jaguar

Har du någonsin:
Gråtit över en pojke:
Ja, absolut. Många gånger.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Nej.
Blivit arresterad: Nej

Antal gånger...
Jag har varit kär:
2 gånger, for real.
Mitt hjärta brustit: Många gånger för samma kille. men det spelar ingen roll nu.
Personer från grundskolan du har kontakt med: En.
Gånger ditt namn har varit med i tidningen: Två.
Ärr du har på kroppen: Ett.

Övrigt:
Vad har du gjort idag:
Vaknat. "Sjukanmält mig", ätit frukost, pluggat
Var det kul: njäaa
Hur tidigt stiger du upp: Kvart i 7.
Gillar du att slåss: Ja, på skoj såklart!
Vad ska du göra ikväll: Plugga
Är du nervös: Nej, det brukar jag inte vara för något
Vart har du ont: i mina armbågar som dras på bordet helatiden medans jag skriver... haha. jobbigt!
Använder du hårspray: Ja, det kan hända
Kan du stå på händer: Ja
Favoritserie: Kollar aldrig på tv. Men jag gillar Scrubs!
Håka Hellström eller The Ark: håååkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Larsa!
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: ja, i små mängder
Är du glad nu: jaaa. lite i alla fall.
Var du glad igår: Ja, enda tills Robin blev sur för att han gjorde sönder sin mobil och den illskan gick ut över mig.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, alla fall i informationen! hihi
Stockholm: Födelseorten
Göteborg: Bor jag nu
Kan du sjunga: Ja, det funkar ibland.
Mer värt en guld: Min familj!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!!!
Ett land jag helst vill besöka: Argentina

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0