Hur mycket får man kontrollera varandra ?

Hur mycket ska man få kontrollera varandra i ett förhållande? Mer än hälften har svarat att dom inte smyg tittar sms i sin partners mobil, men jag tror att dom flesta kollar sin partners mobil trots att man aldrig har tvivlat, så gör man det bara för att kolla.
Jag tycker inte om när folk kollar mina sms, vem det än är? Sms är skickade till mig, inte någon annan, och om någon skulle vilja läsa mina sms så tycker jag man frågar innan, och om svaret bli nej så borde man acceptera det utan protester. Och när det gäller förhållanden, om man är osäker på sitt förhållande så lär inte snokeri lösa problemen, snarare förvärra. Tror jag. Ärligthet varar alltid längst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0