IDAG

Borde egentligen plugga islam, kristendom och judendom nu. MEN som alltid, så försöker jag göra mitt bästa för att förtränga det. Längtar så mycket till sommaren nu. Har börjat sova utan att rulla ner gardinen för jag vil vakna av solen! Jag älskar det! Robin och jag ska hem till amanda och kolla på film med henne och joakim.
åååh! det är precis som på sommaren. Så j-ä härligt. Men det är ju bara 36 dagar kvar. "bara" 36 dagar kvar.

och du carolina, DU MÅSTE TRÄNA I VECKAN.
jaaa ja, jag ska. lovar.
(ska iaf försöka)
får heller inte glömma att kika in på wedins och kolla om dom har fått in dom vita tygskorna i stlk 39.

image69


nu ska jag städa mitt rum och tänka på sommaren.
KÄÄÄÄRLEK / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0