Kalas med släkten!

Idag samlades släkten för att fira mina 17 år vid liv. (Tacka gud för att jag gör det. när jag gick hem igår trodde jag skulle dö när jag gick genom parken). Har ätit sjukt mycket tårta om inte tala om ballerina! Mina favoritkakor!
Fick bland annat ett armband av min älskling, Robin! och en ring av mamma som jag blev väldigt nöjda med. tack så mycket!

imorgon ska jag till skolan och det är hög tid för mig att sova i och med att jag har lättast i hela världen för att få världens påsar under ögonen efter en dålig sömn. Apropå det så måste jag prova den där test krämen jag fick av Linda. något måste den ju hjälpa för. Jobbar inte på hela veckan, ganska skönt, förrutom på söndagen. men det är ju låååångt kvar! och jag känner redan nu att jag har tillräckligt med pengar för att kunna betala resan till turkiet. det är inte långt kvar nu, typ 1 månad och 10 dagar. längtar så fruktansvärt mycket!! (förlåt, typ det enda jag skriver om i den här bloggen, att jag längtar till turkiet, men det gör jag!) 28 juni, in my heart.

image84

image85
jag är sämst på att måla på nagellack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0