kärlekens största räddsla

Först var jag rädd för att inte få dig,
sen blev jag rädd för att inte vilja ha dig.
Jag blev rädd för att vilja ha dig för mycket,
eller bara tillräckligt
Jag blev rädd för att du inte skulle vilja ha mig alls
sen blev jag rädd att jag förlorat dig
Jag blev rädd att du skulle försvinna för alltid
Jag blev rädd att du tyckte om mig för mycket
blev rädd för att inte räcka till
Sen blev jag rädd för att svika dig
eller för att bara bli en i mängden
Jag var rädd att det skulle bli vi två
eller inget alls
Jag var rädd för att tycka om dig för mycket
var rädd att du skulle såra mig igen
Jag var rädd att jag var för blåögd
för att allt bara var i fantasin

Sen blev jag rädd för mig själv.
www.canonball.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ah alla har vi våra laster. ;P

ha en mysig dag! Kram Emma!

2008-05-14 @ 12:29:18
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0