life goes on!

Studentskivan blev en delvis "lyckad" kväll, även om själva natten var hemsk. Ni som känner mig vet nog vad det handlar om.
Haha, ja ja man lär sig av sina misstag. Min kamera gick sönder på cupen, och mitt armband. Plus att jag ramlade i trappan och stukade foten. Så jag kan inte vara med på brännbollen imorgon i skolan som jag var så taggad till. Ja ja. Sådant som händer. Får väl sitta och sola istället, det är ju inte direkt fy skam.

Igår var jag & holm hemma hos Amanda Lundqvist. Det var riktigt trevligt och den där Holm fick ju till det. Vi dansade till en skit bra Roxette låt som jag inte vet namnet på nu! Men den var skit bra verkligen! Plus chris brown - Forever. Så bra! Medans Holm och dom andra gick vidare till en som hette Linnea så åkte jag hem istället. Träffade Robin och åkte hem till mig och somnade på stuts. Idag, söndag, har jag jätte mycket plugg men det hindrar mig inte från att spela lite the sims. Haha, jag är beroooende. Så jävla roligt spel!

inatt drömde jag att vi var i Turkiet!
fatta hur mycket jag längtar dit!!!!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0