Minigolf & sol

fortfarande hemma hos Robin. jag sa ju att jag skulle bli fast här. Vi har varit och spelat minigolf. Jag var skit nära på att vinna, men sedan tog Robin den jäveln igen och vann... MEN jag har faktiskt fått gjort lite i engelsan och religonen känner jag mig rätt säker på. ska i alla fall äta här sen. Hoppas vi grillar och äter på altanen, det vill jag!
Amanda ska hem till joakim idag, för första gången så Robin vill gå dit och överaska dom och jag vill ju också följa med och kolla på joakims 11 nya hundvalpar. Får se hur det blir med den saken, måste ju få klart engelskan idag för att jag kan ju inte vara hemma imorgon också.

Prov jag måste göra innan jag slutar (om 27 dagar):
-
Idrott & Hälsa A prov
- Yttrandefrihets förhör
- Kristendomsförhör
- Religonsprov
- Skriva en hemtenta om en valfri sekt
- upphovsrätts förhör




fan jag skulle inte gjort den listan. nu fickjag ångest.
/ CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lärarna samlar verkligen på alla prov precis innan sommaren.. Inte snällt :p

2008-05-14 @ 18:20:52
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0