ord är alltid bara ord

Maybe we could make it all right
We could make it better sometimes

We could keep tryng, baby
and It hurts with every heartbeat
and It hurts with every heartbeat
and It hurts with every heartbeat
It hurts with every heartbeat



Jag vill inte vara vän med dig. Jag vill vara din och inte något annat. Jag vet att du och jag vill samma sak och det är att bara vara vi två? Men varför beter vi oss som om vi vore gamla kompisar. Gamla vänner? Minns du inte hur det var innan? det är precis så jag vill ha det nu... föralltid.
Vad är det som betyder igentligen? Är du fortfarande glad över att få se mig, få träffa mig? Fundera på vad som är mest värt eller om jag bara är slöseri med tid som ett skoskav som du bara vill bli av med. Fundera på det. För du säger att du älskar mig, men ord är alltid bara ord. Det gäller att bevisa att du älskar mig också.

444242-160444242-159444242-158
444242-157444242-155444242-154

you could make it all right, baby / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0