school day

Idag, Måndag 19 maj
Klockan han ringa många gånger imorse innan jag kom upp ur sängen. Tog en kall dusch och gick till skolan utan att äta fruskot, som vanligt.
Gjorde bra ifrån mig på yttrandefrihets testet idag. Mycket nöjd.
Sedan åkte alla 1or ner till backa och kollade på teatern, brott och straff. Min lärare hade pratat om den som om hon hade blivit mutad till att överdriva hur bra den är.
Den var bra.
Men inte såååå bra som hon sa att den var. Den var dock 3 timmar lång. Men det gick fort. och den var bra.

image129image130

Min älskade halvbror Axel. han har varit glad hela dagen, men vägrar lee på kort... lite rädd för kameran kanske. Den är ju nästan större än vad han själv är.
Nu ska jag åka hem till Robin & plugga vidare.

Make Love / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0