school, sweet school!

Ja, idag böjar jag kvart i 10. gick upp extra tidigt för att kunna duscha. Men jag orkar verkligen inte. Så jag får lukta piss idag så, men skit i samma.
Idag i skolan ska vi redovisa tre kärleksdikter, och amitiösa jag har ju då bara skrivigt två. Kan verkligen inte komma på den tredje, och jag vill verkligen att alla dikter ska vara bra. Har du någon bra kärleksdikt jag kan få del av? Vore jätte snällt...


åååhhh, såg bloggerskan, stina-lee, hennes hår är ju en dröm! Vill gå coh fägra mitt hår så nu, nu, nu! Men jag måste veta vart hon har gjort det någonstans. Antagligen har inte gjort det någonstans i Göteborg, men skit i samma, om hon har gjort det själv vill jag veta vilket märke på färgningsmedel.


idag fyller chris brown år.
3 dagar kvar tills jag fyller år.
36 dagar kvar till skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0