sol och värme

Fredag. Helg. Dock måste jag plugga i helgen också för att rädda mitt MVG i religon. Ska hem till Robins mormor och fira hennes födelsedag. Känns jätte fel men endå roligt att komma dit. Har ju ingen present, plus att jag bara känner att jag kommer dit och tar massa plats på deras släktmiddag. Men det var inte jag som vile från första början, det var Robins mamma, faktiskt.

Min kamera är fortfarande sten döööd! måste fixa en kamera till Turkiet!
Har varit på stan idag och köpt ett rosa nagellack och kollat på shorts till Turkiet. Måste köpa koss hörlurar också! så jeekla bra ljud i dom.
Har inte fått min lön ännu? Den skulle kommit den 25, det är den 30 nu. Börjar bli lite orolig. Skulle ju få ca. 2 000kr? Måste ner och prata med chefen, men hon är alltid så upptagen.


och du Amanda din lilla spillevink! Hur fasen får du youtube videos på din blogg?

Fredag: +24
Lördag: +24
Söndag: +21

6 dagar kvar till sebastians student
11 dagar kvar till avslutningen
29 dagar kvar till Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0