Today!

Även om jag bor nära skolan så envisas jag med att åka spårvagn till skolan. Vet inte varför? Men någon gång ska bli den första! jag vet att Linda gick till skolan en gång, och hon bor ju ändå längre bort från skolan än vad jag gör. Ja ja, får göra det snart. Slutar ju om 4 veckor :)
Träffade alla fall en gammal kompis på spårvagnen och det var inte fören han gick av då det slog mig att jag var ju tillsammans med honom när jag gick i lågstadiet. Det var han som fick mig att börja stava mitt namn för C istället för K.
Idag var det inte god mat i skolan, så jag och lina gick iväg för att köpa min vita tunika på Rut mfl. Jag har inte provat den, men jag hade i huvudet föreställt mig hur den skulle se ut på. Vilket den inte gjorde när jag fick på mig! såg ut som en kristen bibelnörd. Så jag liksom hoppade över att köpa den, även om jag fortfarande tycker den är snygg, att hålla i handen, men inte på kroppen. Linda ville ha ett rött läppstift och jag hårfärg. Men istället hamnade vi på h&m och provade hello kitty nagellack... som typ var... snyggt på, faktiskt. Fick skynda oss tillbaka till skolan och hade religion och svenska.
Efter skolan köpte jag ett par jeans på Zara. Hängslebyxor. haha, ja ja, det blir nog bra.

TAKE CARE! / carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0