Try harder

try harder. try harder. try harder.

Jag är 17 bast och har ingen arning om vem som ska bli pappan till mina barn, men ibland blir jag rädd för mig själv för jag tror verkligen på att det aldrig kommer ta slut mellan dig och mig. Det är sjukt och jag har aldrig kännt såhär förrut. Verkligen inte.
Jag har låter ibland tanken spridas i mig, "aldrig mera jag och du. slut" men blir bara ledsen. Det har snart gått ett år, och det är här, nu och föralltid jag vill leva. Jag vill att du ska börja lyssna på mig. Jag har gjort mina misstag och har lärt mig en läxa. Pinan vill jag självklat inte uppleva igen. Det va dig jag ville ha och du är den jag har. Vad mer kan jag begära?
Att lita på någon är något av det viktigaste i ett förhållande. Try harder, try harder, try harder. Jag kan mina misstag och kommer aldrig mer gå i dom fotspåren igen. Därför ber jag dig att lyssna på mig och inte låta allting passera förbi. Jag tycker detta är lika jobbigt som dig & det är självklart jag inte vill göra dig illa igen! det har jag fattat! Jag älskar dig, och mer kan jag inte säga efter allt jag har sagt till dig och bett dig att lyssna.
Snälla.
try harder, try harder, try harder.

 

Längtar till du & jag är i Turkiet! 54 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad söta =)

2008-05-07 @ 00:18:31
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Fegon

svar: Jag är så glad att du hittade hit, nu verkar övriga världen också ha gjort detsamma. Så, jag tänker passa på att berömma dig. Vi kan låtsas att det var du som visade dom vägen tillbaka till mig :)

2008-05-07 @ 11:53:51
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: linda

:)
bilden i mitten e sååååååååååå fin på ER. verkligen ;););)(L)

2008-05-07 @ 16:20:18
URL: http://midsommarnattkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0