unless you do this with me

Torsdag. 12.02. nej, jag är inte i skolan. Jag hade egentligen tänk att gå dit, men det blev så sent igår och jag mår inte bra... när jag tänker. och jag tänker hela tiden och därför kan jag inte koncentrera mig. Skolan var det enda som gick bra innan, men nu vet jag inte vart jag står. Har bara varit där två dagar den här veckan. Jag har ingen lust. Det finns ingen lust även om jag försöker. tänker bara på allt annat. Precis allt utom skolan och betyg, som jag egentligen borde tänka på.

jag hatar krav. Krav på mig och alla andras förväntningar.
skapa kärlek / carolina

image107
I wanna have the same last dream again 
The one where I wake up and I'm alive
Just as the four walls close me within
My eyes are open up with pure sunlight
I'm the first to know
My dearest friends
Even if your hope has burned with time
Anything that is dead shall be re-grown
And your vicious pain, your warning sign
You will be fine

Hey oh here I am
And here we go
Life?s waiting to begin
I can not live 
I can?t breathe
Unless you do this with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0