vårens sista dagar

Som sagt. Har mycket att göra denna veckan, endå så sitter jag här framför datorn och pysslar med tusen andra saker. Plus att inte Robin svarar på sin mobil så jag får panik snart.

Sket att gå på Engelskan idag. Förlåt mamma. Men jag kan göra dig nöjd en annan dag.
Åkte istället ner till hisingens bibliotek med Amanda och lånade en bok om sekten Plymouthbröderna som jag ska skriva en uppsats om på 4 sidor tills på Fredag. Har inte ens börjat. Sedan åkte vi till Linnéplatsen och kollade på medans Robin spelade minigolf med hans klass. Surade ganska mycket så jag satt och solade istället. Läste ur min jävla sekt bok. Amanda Holm kom ner till linné med en skit söt hund, som såg ut som sengångaren i Ice Age framifrån. Haha, så roligt!

Imorgon ska jag köpa en bikini till Turkiet, som ser ut såhär! :)
image161


nu ska jag plugga vidare. coh ringa Robin 1000 gånger till.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0