15 oktober

jag vet inte vem jag är,
men jag vet att jag är din.


Vad hade hänt om vi aldrig hade funnit varandra den där natten i april. Jag kan verkligen inte föreställa mig hur allt hade varit om jag aldrig hade vågat gå mig fram till dig den där kvällen. Tack gode gud att jag hävde i mig dom där ölen på kvällen så jag vågade mig fram till dig. När alla totalt övergav oss mitt i Fiskebäck, och jag vågade hålla din hand. Det sjuka är att när jag berättar berättelsen för mig själv om och om igen får jag för mig att det bara är en saga i huvudet. Men den är sann, och jag älskar det! Du är min prins, jag är din prinsessa, låt oss göra en saga älskling.

ett år och tre månader,
jag är kär i en ängel.

Kommentarer
Postat av: amanda

vad har hänt! detta låter så lite som du, du har blivit en toffel!! haha, fan jag saknar dig. se så det går när du inte är med mig!ni är så tööta ihop! love yooou sis

2008-10-15 @ 09:10:01
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0