är det så svårt?

sitter här och irreterar mig lite på det motsatta könet. På riktigt, jag blir fan galen! Okej, ska inte dra alla killar över en och samma kant, MEN är det så jävla svårt att låta bli att till exempel dubbelboka med olika människor på e och samma dag. Kissa på toaletkanten. Släcker eller stänger inte efter sig när man lämnar ett rum. Låter disk, bröd, brödrost stå framme eftersom man tydligen tror att det ska plockas bort av sig självt eller att "en mamma" ska göra det åt en. Stänger inte kylskåpet efter sig. Låter alla luckor och lådor stå vidöppna när man lämnar köket. Låter dator, musik och tv stå på när man lämnar rummet/huset. Stänger aldrig gaderobsdörren. Va fan! är det så jävla svårt att putta till en låda eller en dörr eller trycka på en jävla ljusknapp innan man går?! Det lär man sig fan i samma veva som man lär sig gå?! JAG BLIR SÅ JÄÄÄÄVLA SUR ATT JAG KOKAR ÖVER SÅ NU MÅSTE JAG SLUTA SKRIVA INNAN JAG VERKLIGEN KOKAR ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0