Jag behöver en smäll på käften

Vad är grejen med att jag totalt har tappat det. Jag måste bättre mig på en miljontalt saker känns det som. Massa krav som jag har på mig själv, som jag har märkt nu i farten att jag inte fyller upp till. Linda ringde idag under middagen, så jag sa till henne att jag skulle ringa upp när jag hade ätit klart. Detta kommer jag på nu. Si så där 9 timmar senare. Dååååligt av mig. Dessutom måste jag på något jävla vänster låsa in mina pengar och kasta nyckeln i en sjö! Börja spara! Vad hände med rediga Carolina som sprade på varje jävla liten 50 öring? Stoppa alla inpulsköp och sluta lägga pengar på skit helt enkelt! Måste även sluta upp med detta nattugglandet! Klockan är snart 05 och här siter jag helt klarvaken. Vad hände med skönhetssömnen?

Pratade med mamma om blodpudding idag. Jag är på riktigt den enda ungen under 17 år som gillar blodbudding. Ja, förrutom Weilöv, men hon äter ju fan till och med stearin. Bara för det blev jag helt sjukt sugen på blodpudding. Ska bannemej dyka ner i kylskåpet lite innan jag somnar. Frukost snart annars. aaahhh, älska mat!



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Karin

du är inte ensam, blodpudding är faktiskt sjukt gott! skulle kunna äta det varje dag i en vecka utan att tröttna

2008-11-04 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0