Justice

Regnet står som spö i backen, och att det blåser storm gör ju inte saken bättre. Irreterarna mig fortfarande äckligt mycket på alla dessa människor som går på spårvagnen innan alla har gått av. Att dom fortfarande finns kvar! Dessa människor borde utrotas omedelbart! Eller när någon slår upp ett paraply precis innan man ska gå av vagnen och man bara har lust att peta dom på axeln och säga "ursäkta mig, men mitt öga sitter på ditt paraply. Skulle jag kunna få tillbaka det?" Dock kan jag typ komma på mig själv att jag också gör så, och då skämms jag. Något jag måste bättre mig på.



 sitter och lyssnar på Justice - D.A.N.C.E och håller på att koka över av energi! Massa lust till massa saker som jag aldrig har haft innan. Till exempel att sy! Dom har helt galet snygga t-shirt i videon som det parra pirrar av insperation i mig. Apropå det, så har jag pratat med Amanda om att hyra lokal och allt det där och hon var rätt på :) Fan vad roligt det hade varit! Men det blir nog nästa år, men det är ju bara några fjuttiga månader till årskiftet. Ångest på att allting går så fort nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0