Kanelbullar och köldskador

idag har jag varit på BK häcken - Landskrona tillsammans med fotografen Tommy Holl. Den trevligaste fotografen jag någonsin träffan. Har inte träffat så många fotografer under mina 17 jordsnurr men han är verkligen genom snäll och hur trevlig som helst! Satt så jävla nära planen så att man liksom kunde känna fotbollsspelarna svett skvätta till i pannan när dom sprang förbi. Mycket trevlig. Ännu trevligare var det under halvleksfikat då fikatanten inte var den som var snål med bullarna. Hon tryckte upp den där jävla bullkorgen framför näsan på mig typ 10 gånger, vilket inte gjorde mig så himla mycket. Bullar är gott, och gratis är ännu godare. Men när jag hade tryckt i mig den femte bullen var jag tvungen att smita där ifrån, annars hade jag väl suttit kvar där ännu. Under andra halvlek satt vi på andra sidan av långsidan (tolka det hur du vill) där linjedommaren sprang fram och tillbaka. Det har nog aldrig tagits så mycket bilder på hans rumpa någonsin (...eller det vet man i och för sig aldrig). Han sprang nog ivägen för min kamera varje gång jag såg min chans till ett grymt kort. Bara massa rumpbilder. Dessutom höll jag på att frya ihjäl på cupen. Dom sista tio minutrarna stoppade jag ner händerna i stövlarna för att inte få köldskador. Man lär sig verkligen av sina misstag! Hade nästan glömt bort hur det känndes att vara varm när vi satte oss i bilen. Imorgon ska vi fotografera på IFK-matchen. Ska klä på mig så mycket kläder att jag knappt kan gå. Vill INTE frysa i 90 minuter till. Fy fan.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0