Linda har en plan.

fick ett kryptisks sms vid 13 tiden idag av Linda. Det stod att hon har en plan som hon ville utföra med mig. Jag började tänka på att det handlade om typ kasta ägg på någons hus eller bryta sig in i skolan och leta efter alla svar till dom nationella proven, skämt å sido. Vid 18 tiden kunde hon tydligen inte hålla sig längre och ringde mig,
"nu ska jag berätta min plan. alltså. du behöver inte vara rädd. Du låter rädd. haha, nämen alltså du behöver ju inte vara med på planen, men jag tycker du borde vara med på det. Men alltså det är ju inget farling."
Till slut fick hon sagt sin lilla plan. Hon vill starta en tidning. Åkaj! Helt ärligt, den tanken har slagit mig också. Men det är ju otroligt mycket jobb och om jag vill göra en tidning så vill jag vara 110% nöjd och säker på det jag gör. Inte bara något ihopslängt liksom. Men det låter intressant. Jag ska verkligen fundera på det. Det låter kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0