mondaymorning

ligger i sängen, orkar inte gå upp. Robins klocka har ringt typ en miljon gånger och när jag slog upp ögonen och skulle ställa till med värsta scenen att han måste gå upp så märkte jag att det inte låg någon bredvid mig. Nä. då står mamma och Robin och gräverni kylskåpet. Klockan är endå halv 11 och jag håller på att dö av sömlöshet.

Jobbade igår och jag fick typ ovanligt mcket berömm. Blir så glad när det går bra, och det gjorde det. Jag var ensma i köket hela dagen. det gick faktiskt bra! Jobbade dock nästan tio timmar så det ska bli skönt med ungefär två veckors ledighet nu.

Nej, nu måste jag börja röra på fläsket, och i nästa blogginlägg skriva något vettigt.

MAKR LOVE / carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0