music on my chest

borde egentligen åka nu, men jag kan inte lämna min lägenhet utan iPod och eftersom den lyckades dö innan jag ens han låsa dörren så var jag tvungen att gå in igen och sitta och vänta på att den ska ladda klart. Ska åka till Vallhalla IP och kolla på när Robin spelar. Det börjar klockan 14.00 och klockan är nu lite över 14.00, så jag är ganska stekt och kokt på en och samma gång. Efter det hoppas jag på att Robin vill följa med mig till tygaffären. Ska sy ett linne som jag ska trycka någonting på. Vill trycka något presonligt på linnet så det blir ett "Carolina-linne". Kanske en bit utav en text ur Pink Floyd låten, comfortably numb. Eller en bit ur Roger Waters - perfect sense.


Nåväl. nu måste jag dra mig, så inte jag missar hela matchen och Robin blir as sur på mig. Min iPod är knappt en tredjedels laddad. Men jag får leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0