onsdag

Upp klockan kvart i sju. Nu är det prov. I ämnet jag vill ha någorlunda bra betyg i, bättre än G i alla fall. Gud, har ångest över att jag itne pluggade mer igår. Men jag är så sjuktligt skoltrött att det går inte att beskriva. Jag kan inte hitta lugn till att sitta ner och göra det jag ska. Svenska redovisning imorgon också, mamma mia!

Längtar till helgen. Ska sova ut. Det var verkligen hemskt att gå upp idag. Och jag skulle lika gärna kunna somna sittande just precis i detta nu, mitt på tangientbordet.
ååå, hatar onsdagar i skolan! Det borde förbjudas att bara ha tråkiga ämnen på en och samma dag! Det enda jag glädjs åt på Onsdagar är att det är Efterlyst på kvällen. :) I know, jag är nörd.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0