storlek 39

Idag tvingade jag hela familjen till kungsbacka enbart för att byta min skor från storlek 40 till 39. Fick lite dåligt samvete när jag inte hade någon arning om vart butiken låg någonstans, men vi hittade den. Allt för att jag och Linda skulle få rabatt och tjäna 100 spänn på dom. Kom på att vi kanske inte tjänade på det endå. Jag menar om man är riktigt petig och räknar in bensinkostnaden från kungsbacka och tillbaka hem. Plus våran lilla tågresa från partille och hem igen.

Nåväl, nu har vi skorna och jag är i alla fall inte bitter.
 


idag ska jag träffa min kära Amanda, som jag inte har träffat på typ... aa, pinsamt länge i alla fall.
Föresten! idol igår, jag som har blivit nörd. Robin får ju inte åka ut. Mådde typ dåligt ett tag där, kan har varit all jävla choklad som jag proppade i mig, men jag måste verkligen rösta nästa vecka. värt 5,90 kr faktiskt.
Nej, nu har jag tröttnat på att lukta svett. ska åka hem till mamma och duscha, äta fisk och sedan åka till linné och träffa Amanda och co.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0