Tisdag

jag har tydligen jobbat för mycket så jag får inte jobba mer under detta året. Enligt vad jag förstod det som, haha. Måste gräva lite mer i det där. Fattade ingenting av vad pappa sa. Såg bara förstående ut för att jag hade brottom och skulle komma därifrån.

Idag har jag varit på Frölunda torg med mamma för att hon skulle söka jobb på en klädbutik där. Kollade på skor och fick för mig att envist försöka få ner min fot i en för liten sko. Min rygg hann bli skit svettig och ansiktet alldeles knallrött av anstrengelse innan jag fick ner foten i skon. Hade sjukt svårt att få av mig skojäveln sen också. Luktade svett resten av den frölundavisstelsen. Mamma släppte av mig vid pappa och jag fick äntligen spela lite the sims i en timme innan vi åkte till IKEA med pappa och stora syster. Jag gjorde mig ganska hemmastad i en orange soffa nära ikea cafét. Dom bjöd på kakor och cola, kännde mig ganska hemma. 

Ska till skolan imorgon, för en gångsskull. Pappa har antagligen fixat en praoplats åt mig hos en fotograf! as ball. om jag får plats där så kommer jag få följa med på en frölunda match! skit ballt. dock lite pinsamt att komma där med min lilla systemkamera i fämnförelse med deras mega kameror med gigantiska objektiv. 

GODNATT  /  CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

haha DETTA är du. jag kan verkligen framför mig hur du pressar in din megafot i den lilla skon! alldeles knallröd i ansiktet! det kunde liksom lika gärna varit jag hahah

2008-10-15 @ 09:13:11
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0