Torsdag

Har precis vaknar ifrån en lång powernap. Somnade vid ett tiden och vaknade som sgat, nu. Fan. Nu kommer jag ju inte somna ikväll. För övrigt har jag inte gjort ett piss idag. Igår var jag på prao, men idag fanns det tydligen ingenting att göra. Vaknade hemma hos Robin utav att han satte sig spikrakt upp och sa att vi hade försovigt oss. Vi? Haha, jag hade ju ingenting och göra, eller någon tid att passa så jag låg kvar i sängen och sov medan Robin sprang omkring som en iller och gjorde iårdning sig. Tog bussen tillsammans och jag hoppade av i stan. Har sagt till mig själv att jag har köpförbud, och det ska fan hållas. Därför i princip blundade jag när jag gick förbi alla affärer i Nordstan.

nu är jag sjukt hungri eftersom jag inte har ätit sen typ... fruskot. och det var längesedan vill jag säga. Ska bara gosa med min gnälliga Lillebror först.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0