good day!

ååh, jag skulle haft med mig min kamera till stan idag. Helt sjukt vad fina bilder man kunda tagit. Hatar i och för sig hösten och håller mig typ till Nordstan på hösten/vintern för resten av stan är så jävla kallt! Nåväl. Vaknade klockan halv 12 och fick typ ångest. Vill inte sova bort hela dagen juu. Men, det är lov. Så jag borde låta mig själv få sova så länge. Jag och Robin åkte in till stan. Jag skulle egentligen bara köpa tyg, men så blev icke fallet. Jag och Robin har nog provat alla jeans i hela göteborg idag. Åtminstone alla sortes jeans. Imorgon ska jag antagligen köpa ett par jeans som jag har lagt undan. Måste bara sätta mig ner med mamma och räkna ut hur mycket jag ska lägga på julklappar, så jag inte står där och inte har några pengar till julklappar utan har köpt jeans för skiten. Piiinsamt läge.

Lade min ensamma 50 lapp på mcdonald's mat som lunch. Det svider faktiskt lite i mig, eftersom jag vet att jag kan äta hur mycket mcdonald's mat, iprincip helt gratis på Lördag eftersom jag ska jobba då. MEN MEN, jag var så jävla hungrig. Och när jag är hungrig kan jag slå ner någon om inte jag får mat i mig. Fråga Robin.

Apropå mcdonald's. När vi satt och käkade i Nordstan på donken gick det förbi en (ursäkta mig) KÄRRING med 3 hundar i koppel som bajsade mitt i Nordstan. Mitt i vägen. Mitt framför mina ögon där jag satt och ÅT! Plus att hon inte plockade upp bajset efter hunden. Alltså jag blir så förbannad. Var tvungen att springa efter henne och säga till henne att plocka upp efter hennes hund men hon sa bara att det inte är så lätt att ta hand om tre hundar. NÄÄÄHE?! MEN KÖP INTE TRE HUNDAR OM DU INTE KAN TA HAND OM DOM?! ÅÅÅÅÅH!!!!! IQ FISKMÅS!


Förutom det så har det varit en bra dag idag. Efter att jag hade fått i mig lite mat var jag skit glad. Glad för att det var en sådan fin (men kall) dag. Glad för att Robin var glad. Glad för att allt var bra. Nä! Nu ska jag överraska mamma med att duka innan hon kommer hem från jobbet.


MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0