världskrigsplugg

Ännu en ny vecka in i Hösten. skulle egentligen ut på praktik nu, men jag har inte hittat något praktikplats. Har varken haft den lusten eller tiden. Är i full gång med att plugga in första världskriget och ryska revolutionen. Inte tid med att praktisera. Känns som att jag håller på att gå igenom en fas just nu, där jag bara vill göra det viktigaste runt omkring mig och resten av tiden spendera med mig själv eller med min familj. Om det händer någonting kul hade jag inte tackat nej, men jag hade inte heller sett fram emot det så mycket som jag gjorde förrut.
När sommaren tog slut och skolan satte igång har jag verkligen tappat suget för att festa mig medvetslös på helgerna. Jag har spenderat mina helger tillsammans med en historiabok och typ, mamma, eller Robin. I helgen tyckte jag bara synd om Robin som antagligen skulle få vara uttråkage mig som bara ville vara hemma denna helgen också, så jag ipincip tvingade honom ut på krogen, men han tyckte jag bara var konstig som ville att han skulle ut. Har liksom aldrig förekomit innan. Snarare tvärt om.

Har fått jätte lite jobbtider den här månaden och försöker tigga till mig lite fler för att få upp min ekonomi lite. Finns ju inga joobbtider lediga! Det ska jag kolla nu, sedan MÅSTE jag sova.

GODNATT / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: linda

du e söt

2008-10-14 @ 14:56:16
URL: http://midsommarnattkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0