påse som paraply, ingen bra grej.

gårdagens Lördagskväll var för grym för att sluta bra helt enkelt. Amanda, Jag och Julia samlades hemma hos Holm och drack var och sitt glas rött vin. Fy fan. Vin är INTE min grej. Öl ska det vara. Men tro det eller ej så gick vinet ner.
Gunnar och Axel kom förbi och hade en "fest" på schemat. Eftersom alla tjejerna ville dit, hade jag inte så mycket att säga ifrån. Det var helt enkelt att sätta en plastpåse över huvudet och ta sig ut i ösregnet. Vi skulle gå dit, av någon andledning. Gunnar visste vart det låt, så vi gick efter. Jag med en systemetpåse, Amanda med en willy's påse, Julia med en Stadium påse och sist med inte minst, Holm med en ICA påse. Vi gjorde små hål för ögonen i påsarna så vi kunde se bättre. Problemet var bara den att det blåste ju storm och regnet kom på ett eller annat sätt in genom hålet så sminket rann i floder. Allting slutade med att vi gick fel och som grädde på moset hade det bildas en liten sjö i mina skor. Håret var pisseblött trotts min påse insats. Vi tog bussen in till stan, jag vandrade i ösregn hemmåt. Satt och hemma och väntade på Robin samtidigt som jag tyckte sjukt synd om mig själv eftersom jag var helt jävla pisseblöt!

Jag, mamma och mammas kille Karsten ska till morfars födelsedagskalas idag. Fick skit brottom imorse så jag duschade och gjorde iårdning håret rekordsnabbt, då Robin slog sin ena kloka hjärnhalva med den andra och kom på att man ska ju ställa tillbaka klockan! göööött, nu har jag typ as mycket tid på mig.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0