gymnasiemässan

Linda drog med mig till backaplan för att kolla på skor. Blev kvar där ganska länge och kom en halvtimma försent till gymnasiemässan. Stod och gjorde reklam till skolan till tusentals fjortisar. Helt sinnes mycket fjortisar. Jag, angelica, hanna och Linda fick fika gratis, och det var ju gott. Gratis är alltid gott. Satt och pratade om hår i rumpan, mens och hur det känns när man tar ut en tampong. Gick hem till pappa och spelade the sims (as usual).

Har en period nu när jag sitter och klurar på vad mina barn ska heta. Helt sjukt. Jag sitter och funderar på mellan namn, förnamn, efternamn. Har blivit så kännslig. Satt och kollade på "du blir vad du äter" och började gråta för att en tjockis hade gått ner 14 kilo och vann ett ridlopp.

Imorgon har jag passet på gymnasiemässan 8 - 12. Slutar tolv och då ska jag och Blinda åka en tripp till partille och sen till backaplan. nu ska jag kolla på lyxfällan. haha, så roligt att dom har bytt "programledare" i lyxfällan, så kan inte Amanda skryta om att hon har träffat ena killen. mähähä!


Kommentarer
Postat av: amanda

för det första: dom nya programledarna är helt värdelösa, mathias är fortfarande nummer ett för mig.. & för det andra: hur kan du fundera på vad dina barn ska heta i efternamn? härd är väl ganska självklart, om du inte tar pappans efternamn? hm

2008-10-16 @ 22:23:07
URL: http://cannonball.webblogg.se/
Postat av: Carolina

dit kött. man är väl två som gör barn eller? Som till exempel Börjesson?

2008-10-18 @ 01:52:54
URL: http://cheersdarling.blogg.se/
Postat av: Carolina

ditt*

2008-10-18 @ 01:53:23
URL: http://cheersdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0