stan och sushi

Min sömn är som den är. Jag tror jag somnade ungefär sju på morgonen i morse. Vakna med The Voice hade i alla fall börjat sända när jag la huvudet på kudden. Var nämligen mycket upptagen med att tagga "Joker" på alla Amandas bilder på facebook från Sälen i Februari. Haha, jag har inte tänkt på det innan, men FAN vad fula kort! Jag dör, nästan. Jag ser ut som en seriemördare på ett kort. Men hur jävla lätt är det att vara snygg när man åker skidor i typ 100 minusgrader. Ploga sig ner för alla svarta backa för att sedan skryta om vilka backan man har "susat" ner för (HOST, plogat ner för, HOST). Oj oj oj, gamla minnen. Fan vad jag tycker det är sorligt att tänka tillbaka på det förflutna. Jag vill inte bli äldre nu! Allt är så bra nu!

Mötte upp mamma i stan idag vid 14 tiden. Prövade jeansen som jag hade lagt undan, men dom var typ syggare igår? Jobbigt. Så jag köpte dom inte :) skit stollt över att jag kunde avstå ett köp. Men den stolltheten sprack si så där 1 timma senare. Köpte nämligen en jacka på Stadium. Jag är nöjd (som Ernst Kirsteiner brukar säga). Sedan var jag & mamma och åt sushi. Första gången i mitt liv typ! Det var helt okej. Trodde det skulle vara godare eftersom alla är helt husteriska i sushi, vilket jag nu efter jag smakat på det inte förstår. Jag menar, sååå gott är det ju inte. Inte godare än pizza typ. Men aja, sushi var inget mer än bara gott. (det var krångligt att dra den slutsatsen). NÅVÄL. Jag är totalt lämnad ikväll. Kanske inte helt. Jag ska väl spendera min kväll med mamma. Fundera ut vad jag ska köpa i julklapp till alla. Plugga historia. Gud, vad ointressant.

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: din gaylöv

snajsig jacka ca!!!!!

2008-10-30 @ 20:00:32
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0