work to do

måste skriva av mig lite innan jag börjar mitt pluggmaraton igen. Vill så himmla gärna ha MVG på det här provet. Det känns ju endå ganska enkelt. Man måste bara lära sig alla ords betydelser, liknelser och jämnförelser. Regeringsreformen, diktatur, republik, monarki, demokrati och statens finanser. Okej. det låter ju simpelt. Men man ska förklara, hur, när och var också.

I helgen ska jag vara hemma på Fredagen antagligen. Vill se Idol (jag vet, jag är nörd) men men. Har att skylla på att jag ska jobba dagen efter också. Om en vecka, den 15 oktober ska jag och Robin ha en lång dag tillsammans. Vi ska gå i stan, fika, hyra film och sova över. Längtar dit jätte mycket. Vet itne varför, men det känns verkligen som att det är något jag verkligen ser fram emot.

Jag och Johanna beställde en ipod touch i Lördag. Johannas kom idag, men min kom inte!! är sjukt orolig över vart den har hamnat om den inte kommer? Hur gör man då? det är endå 3 tusen som är på vift va faan!
Pappa sa att der löser sig, så jag får väl som vanligt tro på hans ord.
Nä. varm choklad skinkmacka och plugga nu då. kuk skola! Fan vad gött det ksa bli med lov snart. två veckor kvar. HÅLL UT!


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0