glamour for glamour

igår var det födelsedagsfest för en liten fjortis som det var dax till att bli 16 år. Glitter och glaumur var dresskoden och alla slog på stort med glitterspray och rosa boaormar (som jag kallar dom). Pastasalladen, ostbrickan och den rosa tårtan gjorde sig väl hemmastad i min mage. Min bordsfru, även kallad syster, gaylöv eller bara Amanda imellanåt, hade ett långt och oplanerat tal som hamnade på band när grodan hoppade ur någons mun att "han inte har några muskler".

Jag varken drack eller rökte, men hade trevligt ändå. tack för en trevlig middag, med ännu trevligare sällskap!
Kom hem vid 1 tiden då ångesten kom över min kommande jobbdag som låg framför mig. uch.
Upp kom jag och till jobbet kom jag också. Nu sitter jag här och studerat lite Svenska B. Imorgon bär det av till Frankrike.



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0