meningslös skoldag

Torsdag, vanlig skoldag.
Mattelektionen fattade jag ingenting utav. Satt och låtsades se förstående ut. Svenskan, satt och lyssnade på när Pernilla hade högläsning, efter det skulle vi börja skriva på en novell. Jag & Anna gick till stan, köpte en väska. Under den grafiska lektionen hade vi ingen lärare, så jag ändrade alla bakgrundskärmar i datorsalen till cristiano ronaldo, sen gick jag hem. Ännu en helt meningslös dag i skolan. Alltså, jag kan verkligen inte komma på någon dag som har varit viktig att gå på. På varje lektion får vi en uppgift att göra som man ska lämna in efter en vecka. Jag gör (oftast) allting hemma, så jag ägnar mina lektioner till att gå på stan eller att ha rullstolsrally på datortorget med Linda. Anna kunde tyvärr inte kvala in i rullstolls-SM. hon var för långsam. Skyllde dock på tröga hjul, men jag tror henne inte. Ja ja, internskämmt imellan. Nu ska jag spela The Sims. mjaauu, hejdå.


/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0