Brännö

igår vände kvällens planer mot göteborgs skärgård... igen. Brännö denna gången. Var från början på ett jävla bra humör men det dog ganska fort när jag kom fram. Ångrade min klädsel och längtade bara efter en stor mysig VARM tröja. under kvällens gång hittade jag ett täcke som jag värmde mig med under en värmelampa. mys. Vid tre snåret spelade vi spel som ledde till många skratt. Gjorde världens tabbe. Hatar verkligen när man gör någonting men i efterhand inser hur feeeel det var! men det redde upp sig ganska bra. Hade bara sådan jobbig magkännsla hela natten. men men, man lär sig verkligen av sina misstag.

Sov inte en blund. Simon, johannes och Joar gick in för fulla muggar för att skrämma upp mig vilket dom tydligen lyckades med. Dom drog världens seriösaste historia om att det går en man omkring på Brännö och hoppar upp i fönster ruterna på nätterna med kniv, vitt ansikte och blodiga ögon. HUUUR JÄÄÄVLA ÄCKLIGT SOM HELST. Eftersom jag otur nog låg bredvid ett fönster. Sov en timme. Vaknade tusen gången av att jag fick armbåge i huvudet & höga snarkningar. Det vart nog ALDRIG tyst. Sara och Joar låg och sjöng hela natten. Linda, du kanske inte missade så mycket. Men du skulle varit med endå tycker jag :)

Nu: påskmiddag hos mamma.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en bra kväll iaf :) jag hakar nästa gång! (L)

2009-04-13 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0