CANT TAKE MY EYES OF YOU

att höra dina tårar rinna genom telefonen var som en smäll på käften. Det sista jag vill är att du ska vara ledsen, för då blir jag ledsen. Allt jag önskar är att båda ska vara lyckliga, varesig vi är med eller utan varandra. Igår var jag tvungen att se dig och ha dig vid mig. Dina bruna ögon. Ditt fina leende och dina underbara kramar som jag drunknar i. Hur alltingen nu än kommer sluta vet jag ju att du finns där för mig och JAG finns verkligen där för dig!

Jag saknar allt vi hade
Jag saknar när du nyper mig i rumpan och säger "Uuumpaaan"
Jag saknar när vi badade i Asjön sommaren 2007
Jag saknar nätterna på stranden i Turkiet
Jag saknar när jag kunde vara sådär sjukt jävla lycklig med dig
Jag saknar när vi hade det som bäst!!!
Jag saknar när vi struntade i skolan och åkte ner och spelade minigolf i solen

Jag saknar när du och jag letade genom hela stan för att hitta en Hawaiiglass åt dig

Jag saknar när vi kunde ligga hela nätterna och skratta och pussas

Jag saknar när vi låg och kollade på tre filmer i rad och du var skit rädd för skräckfilmen

Jag saknar när vi paddlade i floden i Frankrike

Jag saknar att må bra

Jag saknar att du mår bra

Jag saknar att vi två mår bra... tillsammans


MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0