rosa pankakor & kärleksmums

dagen har tillbringats hemma hos Sofia i Fjärås. Vi har under hela dagen gått omkring i varsitt förkläde och bakat och lagat mat. Rosa pankakor med strössel, glass och sylt. Sen bakade vi kärleksmums och drack kaffe till. imorgon ska jag åka hem till pappa. Passa Axel under förmiddagen och plugga en del. Men sen på kvällen blir det krök med elin. Skönt att hon står för maten, för jag är då ingen hejare på att laga mat när jag är på lyset.

nej. hopp ner i sängen nu & plugga med mig. Måste sätta det där jävla VG på det här provet. där med basta! på Lördag blir det antagligen picknick i slottskogen med linnis, lindis & annis. joooordgubbiisaaar.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0